Första inlägget!

Hallå hallå!
Jag är alltså en tjej på 14 år, fyller femton om ca 2 månader. Jag har just precis börjat i nian och har nu ett halvår kvar tills valet till gymnasium där jag troligtvis kommer välja Hotell och Resturang!
Jag har världens bästa pojkvän som jag varit tillsammans med i 20 månader.
Som jag redan skrivit är jag intresserad av allt som har med recept att göra kan man nog säga. Men framför allt pajer, tårtor, kakor och ja.. ni förstår principen? ;) Är dock ingen storätare utav det utan bakar, smakar och sedan bjuder jag.
Tycker även om att laga vanlig mat, men vill dock vara ensam då med någon kompis eller med min pojkvän så jag får in rätta känslan för om föräldrarna är hemma så blir man lat och låter dom sköta jobbet!
I den här bloggen kommer jag alltså skriva recept, och jag kommer nog använda denna blogg som en liten kokbok av det jag gillar och har bakat.
Det var väl lite om mig, och kommer väl upp mer och mer så småningom. :)
och tack för att ni läser min blogg! :)
Kommentarer
Postat av: Anna

Kul blogg du har :)

2010-09-07 @ 20:31:43
URL: http://aannabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0